HTML

kiugrottunk "Olaszba"

Címkék

bari (1) campania (1) ferrara (1) firenze (1) grado (1) gran sasso (1) maremma (1) metapontum (1) mira (1) monopoli (2) napoli (1) olaszország (8) oltremare (1) padova (1) paestum (1) pisa (1) pompei (1) pozzuoli (2) puglia (2) roma (2) salerno (1) silvi (1) tarquinia (1) treviso (1) venezia (1) Címkefelhő

szóval a vulkán lábánál aludtunk, a Vulcano Solfatara campingben, ahol büdös van, de legalább padlófűtéses a cucc. a vulkán miatt van bioszauna is, de nem próbáltuk ki, ellenben ez volt az első hely, ahol nem kellett a fűtést egyszer se bekapcsolnunk éjjel. amúgy van egy kráter itt, ahol még füstölög a cucc, de már nem égeti le csontig a húst a testedről. vasárnap este megnéztük a nápolyi öblöt, meg aztán a kivilágított vulkáni füstölgést. a szaga alapján mondjuk Rumli is lehetett volna egy izmos zabálás után.

_MG_8673.jpgútközben Nápoly felett egy hegyen

reggel összepakoltunk és át akartunk menni Nápolyon. a fő ok azon kívül, hogy a hely drága volt, semmi a környéken és még a telefon is nehezen ment, az volt, hogy a net se nagyon ment. elhatároztuk, hogy Nápoly alatt valahol keresünk egy strandon levő campinget. ahogy ezt elképzeltük. 2 óra alatt tettünk meg 38km-t Pompeiig.

_MG_8746.jpgPompei

megnéztük Pompeit, bevihettük a kutyákat is, ami klassz volt. meg meleg. bent meg főleg. soksoksok turista volt.

délután leereszkedtünk Salerno alá, kerestünk egy szimpi kis campinget és itt ejtőzünk azóta. olcsó, szép, majdnem a tengerparton van a helyünk. árnyékban áll a kocsi, a sátor, kaptunk egy asztalt, két széket, alig van szomszédunk, a kutyákkal lehet strandolni, ingyen belépőnk van a szomszédos strandra, ahol van medence, étterem meg egy kis bár. akárhonnan nézem, túl jó. csütörtökön megyünk el innen.

_MG_8778.jpglejtő tenger

ma elmentünk a Paestumhoz, a lányok megvárták, amíg mi bementünk és körbenéztünk a múzeumban, majd sétáltunk egyet a kétezer éves romok között. szép hely lesz ez, ha egyszer elkészül :) aztán ettünk egy bivalymozzarellás, bivalyhusis és citromos pizzát.

pár kép a múzeumból (a festmény címe: az ork meglepődik egy virágon)

itt tartunk most. két nap pihenés, strandolás, semmi extra. képek mellékelve szokás szerint.

Paestum (Rumli római romokon rohangászott)

Rumli és a tenger

Címkék: olaszország pompei napoli pozzuoli salerno paestum

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.